SERVIS
PROFESIONÁLNÍ MAKLÉŘ
- VYUŽÍVÁME SPECIÁLNÍ INZERTNÍ SOFTWARY, NAPOJENÍ NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ K EFEKTIVNÍ PROPAGACI.
- NABÍDKU VAŠÍ NEMOVITOSTI ZOBRAZÍME TÝDNĚ ZHRUBA 30 TISÍCŮM AKTIVNĚ HLEDAJÍCÍCH ZÁJEMCŮ.
- VAŠE NEMOVITOST BUDE DRŽENA NA PŘEDNÍCH POZICÍCH PŘED KONKURENČNIMI NABÍDKAMI.
- PRODEJNÍ CENA DOSAŽENÁ PROFESIONÁLNÍM PRODEJEM JE PODLE OFICIÁLNÍCH STATISTIK KATASTRÁLNÍHO ÚŘADU V PRŮMĚRU O 10% VYŠŠÍ.
- EKTIVITA PROFESIONÁLNÍHO PRODEJE, VÁM ZAJISTÍ VŽDY LEPŠÍ VÝSLEDKY. BEŽNĚ DOSAHUJEME PŘÍSTUPU 500 POTENCIÁLNÍCH ZÁJEMCŮ TÝDNĚ, KTEŘÍ SI ZOBRAZÍ DETAIL INZERÁTU
- VĚŘÍME, ŽE KAŽDÝ MÁ DĚLAT TO, CO MU JDE NEJLÉPE
SAMOPRODEJ
- NA DOSAŽENÍ NAŠEHO VÝSLEDKU BYSTE STRÁVILI, DENNĚ 4-6H SEZENÍM U POČÍTAČE S FAKTICKÝMI NÁKLADY PŘES 200 AŽ 250 KČ DENNĚ.
- DETAIL VAŠÍ NABÍDKY SI ZOBRAZÍ TÝDNĚ ZHRUBA 100 POTENCIONÁLNÍCH ZÁJEMCŮ, NĚKTEŘÍ VŠAK ZÁMĚRNĚ VYHLEDÁVAJÍ SOUKROMÉ INZERENTY ČASTO Z DŮVODU UŠETŘENÍ NEBO SPEKULACE.
- SVŮJ INZERÁT UDRŽITE NA PŘEDNÍCH POZICÍCH NA ÚKOR VELKÉHO MNOŽSTVÍ ČASU A VYNALOŽENÝCH PROSTŘEDKŮ.
- REÁLNÁ PRAVDĚPODOBNOST DOSAŽENÍ HODNOTY CENY PROFESIONÁLNÍHO PRODEJE JE Z DŮVODU NEPROŠKOLENOSTI, CHYB V INZERCI ČI NÁTLAKU ZE STRANY PŘÍMÉHO JEDNÁNÍ PRŮMĚRNĚ O 10% ZTRÁTOVĚJŠÍ.
- EFEKTIVITA SAMOPRODEJE JE VE SROVNÁNÍM S PROFESIONÁLNÍM PRODEJEM O 50 – 60% NIŽŠÍ.
PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVA | AMATÉRSKÉ FOTO |
PRÁVNÍK
SPOLUPRACUJEME S PROFESIONÁLNÍ ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘÍ advokátní kancelář je prověřená stovkami realizovaných případů bez jediné chyby či prodlení na jejich straně.
SAMOPRODEJ
JEDNORÁZOVÝ PRÁVNÍK prověření je až po realizaci Vašeho jediného případu.
SOUKROMÍ
PROFESIONÁLNÍ MAKLÉŘ
- OCHRANA SOUKROMÍ.
- ŽÁDNÉ NÁTLAKOVÉ TELEFONÁTY.
- PRÁCE S VLASTNÍ DATABÁZÍ.
- PRŮMĚRNĚ 7-9 REALNÝCH ZÁJEMCŮ MĚSÍČNĚ.
- NÁŠ PRACOVNÍ ČAS JE VÁŠ VOLNÝ ČAS.
SAMOPRODEJ
- 30-150 ZBYTEČNÝCH TELEFONNÍCH HOVORŮ PO SPUŠTĚNÍ INZERÁTU.
- ZVETE SI DOMŮ NEPROVĚŘENÉ OSOBY.
- PRŮMĚRNĚ 1 REALNÝ “ZÁJEMCE” MĚSÍČNĚ.
- PLNÉ PSYCHICKÉ VYPĚTÍ.
- POD VLIVEM STRESU, NESCHOPNOST SE SOUSTŘEDIT NA PROFESIONÁLNÍ VÝSLEDEK.
1. Samoprodejce podhodnotil
PROFESIONÁLNÍ PRODEJ | SAMOPRODEJ |
---|---|
BYT
4 000 000 Kč = Představa klienta 4 250 000 Kč = Začínáme prodávat |
BYT
4 000 000 Kč = Představa klienta 4 000 000 Kč = Začátek prodeje |
4 190 000 Kč = Kupující s mírným cenovým jednáním | 3 900 000 Kč = Cenové jednání s kupcem |
- 3% Provize = 120 000 Kč | - 10 000 Kč = Náklady ni inzerci, právnika, atd. |
CELKOVÁ CENA PRO PRODÁVAJÍCÍHO = 4 070 000 Kč | CELKOVÁ CENA PRO PRODÁVAJÍCÍHO = 3 890 000 Kč |
VÝHODA = Čistý zisk + 180 000 Kč NEVÝHODA = Zaplatil jsem provizi (Stále jsem dost v plusu) |
VÝHODA = Neplatil jsem provizi NEVÝHODA = - 180 000 Kč (Přesto, že jsem neplatil provizi) |
2. Samoprodejce nadhodnotil
PROFESIONÁLNÍ PRODEJ | SAMOPRODEJ |
---|---|
BYT 6 900 000 Kč = Odborné ocenění RK | BYT 7 400 000 Kč = Představa klienta |
6 900 000 Kč = Prodáno za 3 měsíce | 7 400 000 Kč = Neprodáno za 3 měsíce Prohlídky chodí a cena klesá na 6990 000,- Kupec nabídne 6600 000,- Klient odmítne a pokračuje v nabídce Za další 3 měsíce opět zlevňuje nemovitost na 6750 000,- Přichází další kupec a vyjednává další slevu 100 000,- Majitel prodává nemovitost za 6650 000,- |
- 3% Provize = 200 000 Kč | - 20 000 Kč + nájem + služby |
CELKOVÁ CENA PRO PRODÁVAJÍCÍHO = 6 700 000 Kč | CELKOVÁ CENA PRO PRODÁVAJÍCÍHO = 6 630 000 Kč |
VÝHODA = Čistý zisk + 70 000 Kč NEVÝHODA = Zaplatil jsem provizi (Stále jsem dost v plusu) |
VÝHODA = Neplatil jsem provizi NEVÝHODA = - 70 000 Kč (Přesto, že jsem neplatil provizi) |