tn2_obrazek_147Realitní kancelář 100 REALITY poskytuje svým klientům Home staging 1. úrovně, tedy profesionální zpracování fotografií, již čtyři a půl roku. Protože se tato služba stala trendem, rozhodli jsme se i my rozklíčovat tuto službu, aby měli naši klienti přehled o možnostech, které se jim ve spolupráci s námi zdarma dostávají.

Pro přehlednost jsme tuto službu rozdělili do třech úrovní.

Home staging 1. úrovně:

= Profesionální zpracování fotografií

Pořízení fotek kvalitním, mnohdy i drahým fotoaparátem ještě neznamená úspěch. Aniž si to uvědomujeme, fotky jsou často zkreslené, vybledlé, přesvětlené nebo naopak vlivem protisvětla úplně tmavé. Nekvalitní fotografie může zbytečně ovlivnit zákazníka – vyvolat negativní emoce ještě před prohlídkou anebo ho úplně odradit. Ovšem pozor. Naše úpravy se vždy pohybují v mezích reálnosti. Přeplácané, přebarvené či kýčovité fotografie neodrážejí realitu a vymazání nepořádku z fotek je úplně jiná situace, než maskování prasklin, děr a jiných poškození. V těchto případech bude zákazník v bytě místo projevu radosti odcházet zklamán či neuspokojen.

1_225_x_300. uroven 1A

úprava obývacího pokoje

1_225_x_300. uroven 1B

 

1_225_x_300. uroven 2A

úprava ložnice

1_225_x_300. uroven 2B

 

014_340_x_255

úprava chodby

014a_340_x_255

 

Home staging 2. úrovně

= úklid nemovitosti a úprava rozmístění nábytku

Úklid nemovitosti by měl být samozřejmostí, přesto je často velice zanedbáván. Pokud nemáme čas (nebo chuť) na vánoční úklid v létě, vyplatí se investovat několik stokorun do generálního úklidu. V rámci spolupráce s naší realitní kanceláří můžete získat slevový poukaz na úklidové i vyklízecí služby. 

Při prohlídce může makléř také upozornit na nevhodné rozestavění nábytku, či doporučit odstranění některých kusů ze záběru. Chvíle práce za výsledný dojem určitě stojí. 

Naši makléři jsou v prodejních postupech proškoleni a rádi nabídnou své znalosti i zkušenosti.

Home staging 3. úrovně

= dodání doplňků (záclony, koberečky, květiny, svíčky)

Tento typ se používá u lukrativních nemovitostí či novostaveb. Je potřeba si uvědomit, že přemíra doplňků může v bytě působit uměle, v horším případě dokonce směšně. Dodané doplňky by měly být vždy vkusné, pokud možno ne výrazné nebo rušivé (tzv. jako „pěst na oko“).  Byt se ve většině případů kupuje pro bydlení, proto si budoucí majitel musí umět představit zabydlenou domácnost. Pokud kupujeme byt investičně, můžeme se tím samým způsobem vžít do situace budoucích nájemníků.

Byt nebo RD by měl v prvé řadě působit příjemně a jako domov, ale zároveň čistě a upraveně. Homestaging můžeme využít např. při druhé návštěvě vážných zájemců poté, co jsme částečně zjistili jejich preference (jaký si představují v bytě nábytek, požadavky na zdraví, funkčnost, atd.). Na základě toho můžeme byt zútulnit, nebo naopak z velké části vyklidit a nechat pouze nejdůležitější předměty, aby si zájemce mohl v bytě představit svůj domov.

2_225_x_300. uroven 1A 2_225_x_300. uroven 1B
2_225_x_300. uroven 2A 2_225_x_300. uroven 2B

Otázka nic nestojí

Foto HomeS_150_x_217Zeptejte se nás na víc informací.

Rádi Vám zodpovíme Vaše otázky a postaráme se, aby byla Vaše nemovitosti připravena k prodeji nebo pronájmu v tom nejlepším možném kabátě. 

Ohledně úpravy fotografií se můžetete kdykoli obrátit na Lenku Urešovou.

S úpravou interiéru Vám ráda poradí Klára Aronová.